В Україні створено соціальну організацію “Крона” для застосування в освітніх закладах. В нашій державі дебютували зображення професій без дискримінації людей за ознаками статі чи гендеру.
Тривалий час Україна не сприймала поняття рівноправності. Спостерігався точне розподілення по ролях. Зокрема були виділені хобі, які властиві тій або ж іншій статі (як от, інтерес до футболу – це чоловіче захоплення, а хист до вишивки належить виключно жінкам). Фахове розподілення мав досить високий ступінь зацікавленості у професійних прошарках (перукарем належить бути тільки дамі, військовим же безумовно чоловікові). Втім, вже кілька останніх років акцент ставиться саме на питаннях гендерної рівноправності. До слова, 13 листопада в 20:00 ви маєте можливість переглянути вебінар в режимі онлайн, який підготують представники “Всеосвіта” про психологічнічні погляди щодо гендерної ідентифікації людини. У вас є також варіант ознайомитися з відеозаписом і після його прямої трансляції на нашій мережевій платформі.
Не зважаючи на необ’єктивне бачення та стереотипи, залежність від гендерної приналежності зосереджена на всебічному розвитку творчих можливостей та потенціалу дітей. Це значить, якщо дитина полюбляє готувати і має до цього неабиякі можливості, чи дійсно є важлива її стать?
У гендерночутливій педагогіці ставиться наголос на вирішення проблемних ситуацій не виокремлюючи ту чи іншу стать. Відтак не є важливим чи це хлопчик чи дівчинка, якщо ти неправий. Головними тут виступають справедливість та рівність з будь-якого боку.
Поширеною серед інших авторитетних установ щодо даного птиання в Україні є “Крона”. Це гендерний інформаційний та аналітичний центр. У 2015 вони розвинули незнаний та небачений для нашої держави освітній експеримент щодо статевого розподілу. Його мета полягала у започаткуванні такого освітнього середовища, що буде гендерночутливим, він буде вільним від старих поглядів та звичних бачень та будь-якого прояву дискримінації у школах. До складу тих хто брав участь увійшли вісім державних закладів освіти, що перебувають у Харківській області. Сільська місцевість – це два з них, ще дві мають у своїй структурі дитячий садок і три заклади нового типу (гімназійний та ліцейний навчальні заклади).
У концепції лежить безпосередня зміна освітнього фундаменту на відміну не від роботи з уяніми. Головне направлення проектної діяльності поширюється на розвинення компетентності щодо гендерного розподілу власне вчителів.
Методологія запровадження дослідження також розповсюджується на оцінку класного менеджменту у освітніх установах та започаткування наочних матеріалів щодо статевого розподілу. Взірцем точного заповнення класних куточків у класах, за переконаннями ГО «Крона», можна назвати їх напрацювання. У ній, на думку представників організації, взагалі немає сексизму. Раді запропонувати для Вас десять плакатів, що не несуть за собою дискримінації.
Картинками можна ділитися та друкувати виключно за посиланням на розробників. Усі права захищені.